مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش رسانه در جذب سرمایه گذاری گفت: ایرنا به وظایف خود در بستر سازی برای توسعه در قامت یک رسانه موفق عمل کرده است.به گزارش ایرنا، سید ابراهیم هاشم ورزی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کیش با بیان […]
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش رسانه در جذب سرمایه گذاری گفت: ایرنا به وظایف خود در بستر سازی برای توسعه در قامت یک رسانه موفق عمل کرده است.به گزارش ایرنا، سید ابراهیم هاشم ورزی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کیش با بیان اینکه رسانه، به عنوان ابزاری برای رساندن پیام به مخاطب در جهان امروز از اهمیت و جایگاه ویژهای در عرصههای مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برخوردار است، اظهار کرد: انتقال مناسب پیام و معرفی ظرفیتهای موجود منطقه برای جذب سرمایه گذاری از رسالتهای اصلی یک رسانه است که ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور توانسته در این مسیر پیشتاز باشد.وی همچنین بهره مندی از ظرفیت رسانه در جذب سرمایه گذار خارجی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به جایگاه بین المللی خبرگزاری جمهوری اسلامی میتوان از این ظرفیت کم نظیر در مسیر شناساندن ظرفیتهای موجود برای جذب سرمایه گذار خارجی بهره مند شد.رسانهها از طریق معرفی هنجارهای خاص اجتماعی و الگوها میتوانند باعث همنوایی و همسویی و به نوعی فرهنگسازی در بین افراد جامعه شوند؛ بر کسی پوشیده نیست که رسانهها یکی از عوامل مهم فرهنگسازی و البته تجلی فرهنگ در جامعه است و خود یک کنشگر فرهنگی محسوب میشوند.
Tuesday, 17 December , 2024