گوش شنوای سازمان منطقه آزاد برای مشکلات کیشوندان در دهه مبارک فجر، مطالبه‌ ها، درخواست‌ها و مشکلات ۱۲۵ نفر از کیشوندان در میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش پس از اقامه نماز جمعه در مصلای جزیره کیش بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کیش، در این میز خدمت رحیم سرهنگی به […]

گوش شنوای سازمان منطقه آزاد برای مشکلات کیشوندان

در دهه مبارک فجر، مطالبه‌ ها، درخواست‌ها و مشکلات ۱۲۵ نفر از کیشوندان در میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش پس از اقامه نماز جمعه در مصلای جزیره کیش بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کیش، در این میز خدمت رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.

برپایی میز خدمت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسوولان با دغدغه ها و مشکلات مردم و دیدار چهره‌ به‌ چهره، مستقیم و بی‌واسطه آنان با مردم، افزایش رضایت مردمی از عملکرد مسوولان را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش طرح های سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی و بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی از جمله موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.