امیر ترکاشوند/مدیر سابق روابط عمومی سازمان روابط عمومی نقش کلیدی در شکل‌دهی به افکار عمومی و تقویت اعتبار هر سازمان را دارد. روابط‌عمومی هر سازمان می‌تواند در ارتقاء و اقناع افکار عمومی نقش موثری داشته باشد و یا بلعکس عمل کند.روابط‌عمومی با شناخت محیط اطراف و مخاطبان خود و تعامل با رسانه‌ها و انتشار اخبار […]

امیر ترکاشوند/مدیر سابق روابط عمومی سازمان

روابط عمومی نقش کلیدی در شکل‌دهی به افکار عمومی و تقویت اعتبار هر سازمان را دارد. روابط‌عمومی هر سازمان می‌تواند در ارتقاء و اقناع افکار عمومی نقش موثری داشته باشد و یا بلعکس عمل کند.روابط‌عمومی با شناخت محیط اطراف و مخاطبان خود و تعامل با رسانه‌ها و انتشار اخبار مثبت می‌تواند پل ارتباطی خوبی برای هر سازمان به شمار آید.

این حوزه از طریق شناسایی نیازهای مخاطب خود و با واکنش هوشمندانه و به‌موقع می‌تواند در ارتقاء نام سازمان مربوطه بسیار موثر باشد.به‌طور خلاصه و در مجموع، ۱-تعامل با رسانه‌ها، ۲- نگاه ویژه به مسولیت اجتماعی، ۳-بررسی ذائقه مخاطبان، ۴-پاسخ دقیق وهوشمندانه به انتقادات؛ از وظایف و ثمره‌های روابط‌عمومی در هر سازمانی محسوب می‌شود.به‌مناسبت فرارسیدن روز روابط‌عمومی، فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه، به‌ویژه همکاران خود در تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی کیش تبریک عرض می‌نمایم.