سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشی در حوزه گردشگری، گفت: در یک همدلی و همراهی ایجاد شده، سعی بر آن است تا به کمک بخش خصوصی با ارتفاء خدمات ارائه شده، میزان رضایت مندی گردشگران را افزایش دهیم.مهدی ذوقی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: […]

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشی در حوزه گردشگری، گفت: در یک همدلی و همراهی ایجاد شده، سعی بر آن است تا به کمک بخش خصوصی با ارتفاء خدمات ارائه شده، میزان رضایت مندی گردشگران را افزایش دهیم.مهدی ذوقی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با مظاهر واسطه گری، گران فروشی و ارائه خدمات خارج از سیستم نارضایتی گردشگران را به همراه داشته باشند.وی با بیان اینکه در حفظ و ارتقاء رضایت مندی گردشگران سختگیرانه عمل خواهیم کرد، افزود: نظارت‌ و بازدیدهای میدانی و سرزده کارشناسان معاونت گردشگری از تمامی مراکز تفریحی و خدماتی به صورت مستمر ادامه دارد.سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش و رضایت مندی بخش خصوصی از این سامانه، بیان کرد: در صورت نیاز اصلاحات لازم با هم‌اندیشی فعالان بخش خصوصی و دست اندرکاران هر حوزه انجام می‌شود.