مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش؛ رانندگان اخلاق مدار ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را مهم ترین رکن در حفظ انضباط شهری و میزبانی شایسته از گردشگران عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت از ۴ راننده نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش تقدیر شد.
محسن نظرپور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه جدی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به نقش مهمی که در توسعه صنعت گردشگری منطقه دارند؛ اظهار داشت: گردشگران در بدو ورود نخست با رانندگان تاکسی ارتباط برقرار می کنند و چنانچه این برخورد مناسب و بیانگر فرهنگ خوب شهروندی کیش باشد خاطره ماندگاری در ذهن گردشگران ثبت خواهد شد.
وی با تقدیر از راننده های نمونه برای ارتقای کیفی خدمات حمل و نقلی در کیش و تکریم ساکنان و مسافران گفت: انتظار می رود این رانندگان به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل که سالیان طولانی در این شغل مشغول ارائه خدمات بوده اند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمندشان به سایرین به ویژه جوانان ما را در بهبود خدمات حمل و نقل یاری کنند.
به گفته محسن نظرپور از این پس هر ماه از ۲ راننده تاکسی های سفید، یک راننده تاکسی زرد خطی و یک راننده مینی بوس به عنوان رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی کیش تقدیر خواهد شد.
میثم سام بند، سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش نیز در این نشست با تقدیر از زحمات تک تک اعضای خانوده بزرگ ۱۴۰۰ نفری ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تصریح کرد: بی تردید ارائه خدمات مناسب به ساکنان و گردشگران در حوزه حمل و نقل از مهم ترین عوامل ثبت خاطرات شیرین هنگام سفر به کیش و رضایتمندی شهروندان است.
وی قانونمداری را مهم ترین مشخصه لازم برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل کیش برشمرد و گفت: در فرایند معرفی رانندگان نمونه ضوابطی تدوین شده که از آن جمله می توان به نتایج مانیتورینگ عملکرد رانندگان در طول ماه، اعلام نظر آژانس های مربوطه، حسن رفتار با مسافران و عدم ثبت شکایت به نام راننده در سامانه ۱۴۱، رانندگی قانونمند و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.
لازم به ذکر است حشمت اله طاهری آبسردی ازآژانس رخش، مومن احمدی از آژانس کرانه، علی اکبر صادقیان جوان از هلال ماه و محمدرضا سلیمی رودسری از آژانس اتوآران سیر با سوابق طولانی فعالیت در حوزه حمل و نقل ۴ راننده نمونه ای بودند که در این مراسم از آنان تقدیر شد.
نقش ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی کیش در میزبانی شایسته از گردشگران
پرینتمحسن نظرپور: رانندگان اخلاق مدار ناوگان حمل و نقل عمومی کیش مهم ترین رکن در حفظ انضباط شهری و میزبانی شایسته از گردشگران عنوان کرد. گردشگران در بدو ورود نخست با رانندگان تاکسی ارتباط برقرار می کنند و چنانچه این برخورد مناسب و بیانگر فرهنگ خوب شهروندی کیش باشد خاطره ماندگاری در ذهن گردشگران ثبت خواهد شد**
انتظار می رود رانندگان برگزیده کیش به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل که سالیان طولانی در این شغل مشغول ارائه خدمات بوده اند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمندشان به سایرین به ویژه جوانان ما را در بهبود خدمات حمل و نقل یاری کنند
میثم سام بند، سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش: در فرایند معرفی رانندگان نمونه کیش ضوابطی تدوین شده که از آن جمله می توان به نتایج مانیتورینگ عملکرد رانندگان در طول ماه، اعلام نظر آژانس های مربوطه، حسن رفتار با مسافران و عدم ثبت شکایت به نام راننده در سامانه 141، رانندگی قانونمند و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد
https://mardomekish.ir/?p=3432
برچسب ها
اخبار مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 17 June , 2025