ستاره درخش/ نشست خبری مجموعه میکامال به مناسبت رونمایی از طرح میکاپی برگزار شد. این نشست با رونمایی از “میکاپی” و باشگاه مشتریان و برنامه‌های خلاقانه آن با هدف جذب مشتری و افزایش تعاملات مالی در این بازار برپا شد. به گزارش بشارت کیش، سایه مصری، مدیر باشگاه مشتریان میکامال با اشاره به سابقه‌ی تاسیس […]

ستاره درخش/ نشست خبری مجموعه میکامال به مناسبت رونمایی از طرح میکاپی برگزار شد.
این نشست با رونمایی از “میکاپی” و باشگاه مشتریان و برنامه‌های خلاقانه آن با هدف جذب مشتری و افزایش تعاملات مالی در این بازار برپا شد.
به گزارش بشارت کیش، سایه مصری، مدیر باشگاه مشتریان میکامال با اشاره به سابقه‌ی تاسیس باشگاه مشتریان در سال ۱۴۰۲، گفت: مشتری، مهمان میکامال است و این طرح با رویکرد بهره‌مندی مهمانان از تسهیلات و خدمات ایجاد شد تا به‌محض خرید، اعتباراتی به آنان اضافه گردد.
مدیر باشگاه مشتریان در جمع رسانه های کیش در مورد نحوه عضویت در باشگاه میکامال گفت:مشتریان با مراجعه به میزهای اطلاعات میکامال و یا به صورت انلاین تنها با ثبت شماره همراه و شماره کارت بانکی خود برای همیشه عضو باشگاه می‌شوند و پس از دریافت کارت باشگاه می‌توانند بلافاصله از فروشگاه‌های عضو باشگاه خرید کرده و از همۀ امتیازها، اعتبارها و خدمات باشگاه بهره‌مند شوند. همچنین، مشتریان به‌محضِ خرید، از طریق پیامک‌های ارسالیِ باشگاه، میزان و موجودی کارت اعتباری و استفاده از اعتبارِ دریافتی خود را مشاهده می‌کنند.
مصری ادامه داد: هر مشتری پس از عضویت پروفایل اختصاصی خود را در تارنمای میکامال خواهد داشت، که تمامی گزارش‌های خرید و امتیازهایش قابل مشاهده است.
وی اعتبارات مذکور را در سه مدل عنوان کرد و افزود: طرح میکاکوین (Mica Coin) یک واحد امتیازدهی است.
با خرید از همۀ فروشگاه‌های عضو باشگاه، میکاکوین به مشتری اعطا می‌شود که از فروشگاه‌های عضو باشگاه، بین ۵ تا ۲۰ میکاکوین امتیاز دریافت می‌کنند.
مصری با اشاره به اینکه میکاکوین نیز آخرین مدل این اعتبارات است گفت: جایزه‌ی اول آن، خودروی لاماری بود که پس از قرعه کشی طی مراسمی عمومی، به برگزیده اهدا شد.
مصری یکی از وجوه تمایز اصلی باشگاه میکامال را استفاده از این اعتبارات برای خرید در تمامی خدمات مجموعه از تفریحی گرفته تا رستوران برشمرد.
سینا عباسی، مشاور مدیرعامل نیز در ادامه اظهار کرد: میکامال همیشه خلاقیت و نوآوری را سرلوحه‌ اقدامات خود قرار داده و همیشه حرف جدیدی برای گفتن داشته است و سعی خود را بر آن داشته که همواره خدمتی نو به کیشوندان و مشتریان ارائه نماید.وی افزود: باشگاه مشتریان میکامال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های مشتریان، به علت تمایزهایی که دارد، یگانه گشته است.او منقضی نشدن اعتبارات را از جمله از این تمایزها برشمرد.
وی با بیان این مطلب که این احترام به مشتری، اعتماد آنان را افزون می‌کند، ادامه داد: گستردگی مجموعه‌ی خدمت‌ دهنده آنچنان است که مشتری میتواند با این اعتبار از خدمات و محصولات هایپرمارکت و رستوران گرفته تا فروشگاه‌های برند و خدمات تفریحی و… استفاده کند.عباسی با تاکید بر این‌که بیش از ۹۰درصد غرفه ها، عضو این مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم شامل کیشوندان و گردشگران عضو باشگاه مشتریان میکامال هستند.
او تاکید کرد: جهت حفظ این زنجیره‌ی خلاقیت، بررسی و مطالعه‌ی الگوهای فین‌تک‌ کشور ماه‌هاست آغاز شده است و بر مبنای خریدهای آنلاین طراحی و بهره برداری و ارائه شده است
عباسی با بیان اینکه اعضای باشگاه مشتریان میکامال، می‌توانند از طرح میکاپی‌ در بانک گردشگری برخوردار شوند گفت: درصورت تایید اعتبارسنجی بانک، حتی تا رده های متعددی می توانند بی نیاز به هرگونه چک یا ضمانت خاصی، کارت اعتباری “میکاپی” دریافت نمایند.او گفت: فاز اول میکاپی، اکنون با مراجعه‌ی حضوری با سقف ۵۰ میلیون و بازپرداخت ۱۲ماهه با نرخ سود مصوب بانکی اجرا می‌گردد و در فاز دوم، با امکان تهیه کارت اعتباری در مبدأ اجرا خواهد شد.
مشاور مدیرعامل میکامال با تاکید بر این‌که استفاده از طرح‌های اعتباری، صرفا به ضعیف بودن سطح مالی خریدار مربوط نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد ایجاد نظم مالی برنامه ریزی شده است.
علیرضا عالی زاده مدیر شرکت آداک نیز گفت: اعضای باشگاه با مصرف امتیازات میکاکوین می‌تواند از تخفیف‌های ۱۰ تا ۹۰ درصدی تفریحات در میکامال و جزیرۀ کیش و خدمات ویژه مال استفاده کنند.وی گفت: طرح فروشگاه ها دریافت اعتبار خرید مجدد به مدت نامحدود است که در این طرح اعطاء امتیاز بین ۵ تا ۲۰ میکاکوین با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید انجام می‌گیرد.
او طرح سوم را دریافت اعتبار خرید مجدد و اعتبار نقدی برای فروشگاه ها به مدت نامحدود نام برد.
مدیر تسهیلات میکامال نیز در این نشست خبری بیان کرد: با بررسی تغییرات اجتماعی واقتصادی و تاکید بر نوآوری‌های جدید در جزیره کیش و به ویژه در حوزه گردشگری و خدمات بانکی این طرح تهیه و اجرایی شده است.
وی به آکواریوم جدیدی که به شهربازی کیش اضافه شده و در حال حاضر ظرفیت پذیرش گردشگر را افزایش داده است اشاره نمود.او همچنین با اشاره به گذشت بیش از یک سال از بهره‌برداری غرفه های تجاری و خدمات گردشگری و تفریحی، گفت: بیش از ۹۰ درصد اماکن تفریحی میکامال در حال خدمت‌رسانی است.
وی با بیان این مطلب که مجموعه تله‌کایین به یکی از نمادهای گردشگری کیش تبدیل شده است، ادامه داد: میکامال در پی افزایش تعداد توریسم کیش با افزودن به جاذبه های کیش و کمک به کل جزیره در افزایش توریسم است تا به کیش به عنوان مقصد شش‌ماهه برای سفر نگاه نشود.
وی همچنین گفت: میزان این اعتبار با اعتبارسنجی توسط بانک و بر اساس سوابق قبلی افراد است.
این مسئول میکامال به تعداد اعضای باشگاه مشتریان و گستردگی شبکه پذیرندگی آن اشاره کرد و گفت: شامل ۲۵۰ فروشگاه موجود است. تعداد اعضای فعال این باشگاه بیش از ۴۰ هزار نفر ذکر شده که نشان‌دهنده موفقیت این طرح است.
او در پایان ، به برنامه‌های آینده برای افزایش خدمات و هزینه‌های سفر و اقامت گردشگران اشاره کرد و امیدواری برای موفقیت در این زمینه ابراز داشت.