سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در پاسخ به موارد مطرح‌شده در خصوص رویداد کیش‌گیمز توسط یکی از رسانه‌های محلی، جوابیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری مردم کیش متن این جوابیه بدین‌شرح است: سمه تعالی رسانه محترم کیشوند با سلام بازگشت به موارد مطروحه در مطلبی که در آن رسانه محترم منتشر نموده‌اید سئوالاتی […]

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در پاسخ به موارد مطرح‌شده در خصوص رویداد کیش‌گیمز توسط یکی از رسانه‌های محلی، جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مردم کیش متن این جوابیه بدین‌شرح است:

سمه تعالی

رسانه محترم کیشوند

با سلام

بازگشت به موارد مطروحه در مطلبی که در آن رسانه محترم منتشر نموده‌اید سئوالاتی را مطرح کرده‌اید که لازم است پاسخ‌های آن جهت تنویر افکار عمومی مخاطبان محترم‌ آن رسانه تقدیم شو‌د:

۱- کیش گیمز صرفا یک نام‌ و ایده است؛ عزیزان مدعی که هزاران متر زیرساخت‌های ساحلی و سالنی ورزش کیش در اختیار ایشان است می‌توانند مشابه این رویداد و یا حتی بهتر از آن را با هر اسم و شکل دیگری برگزار کرده و توانمندی خود را به کیشوندان محترم نشان دهند. ۲- این رویداد ورزشی نه تنها از «جیب سازمان» نبود که هیچ بار مالی و هزینه‌ای به دولت تحمیل نکرد؛ نهادهای رسمی که فلسفه وجودی‌شان خدمت به کیشوندان است بهتر است رویکرد تقابل با بخش خصوصی را کنار گذاشته و رویدادی ملی در خور نام کیش برگزار کنند.

۳- نوشتید سرپرست فدراسیون سر در آینده کیش نداشته و ندارد و سودای تهران دارد که باید عرض کنیم با تصویب استقرار مقر فدراسیون ملی ورزش‌های دریایی و ساحلی در کیش توسط مجمع عمومی فدراسیون، این فدراسیون به عنوان یک دستاورد تاریخی برای همیشه به یادگار برای کیش زیبا ماندگار شد و قطعا به منشأ خدماتی برای ورزش کیش و کشور تبدیل خواهد شد.

۴- قضاوت در خصوص مضحک بودن ایده تاسیس یک زمین ساحلی در کنار یک بازار را به مخاطبان واگذار می‌کنیم و یاداور می‌شویم از این ایده در تمامی رسانه‌های کشور و بویژه پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به عنوان یک‌ اقدام ارزشمند با محوریت جوانان خلاق و نوآور کیش یاد شد.

۵- در جریان برگزاری این رویداد ۲۵ خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی بیش از ۴۰۰ خبر، گزارش و گزارش تصویری منتشر کردند و نام کیش در خردادماه به واسطه این رویداد در رده اول تیترهای رسانه های خبری کشور قرار گرفت.

۶- به مدت یک ماه خبر مسابقات کیش گیمز در صدر اخبار ورزشی رسانه ملی قرار گرفت و این رویکرد به مدت ۳۵ روز ادامه داشت.

۷- در این رویداد صرفا هزینه بلیت و اسکان کادر فنی و داوری مسابقات توسط ستاد برگزاری تامین شد و کلیه هزینه های بلیت و اسکان ورزشکاران و گردشگران همراه توسط خود ایشان تامین شد که نقش آن در رونق گردشگری جزیره کیش قابل بررسی ‌و مقایسه است.

۸-ثبت نام ورزشکاران در سایت به صورت آنلاین انجام شد و تعداد دقیق ورزشکاران به طور دقیق قابل استعلام است؛ جهت استحضار اینکه فقط تعداد ورزشکاران در رشته سپک تاکرا ۱۰۵ نفر بود ‌و تصویر ویدیوها و تیزرهای منتشر شده در طول برگزار رویداد مبین بزرگی رویداد است که به نظر می رسد به مذاق نگارنده این بیانیه خوش نیامده است.

۹- وعده های غذایی مسابقات تماما توسط دو برند مطرح، معتمد و خوشنام کیش تامین شد که البته تعداد غذای توزیع شده در این ۳۵ روز مبین عظمت و تعداد شرکت کنندگان این رویداد است.

۱۰- بیش از ۹۵ جوان کیشوند به عنوان ورزشکار در این رویداد حضور داشتند که اسامی کامل و شماره تماسشان جهت استعلام کیفیت رویداد به صورت پیوست برای رسانه محترم کیشوند ارسال می گردد.

۱۱- قضاوت در مورد اینکه کیش گیمز چه دستاوردی برای برندینگ و بازاریان کیش داشت را به جامعه بازاریان کیش واگذار می کنیم ‌و این سئوال را مطرح می کنیم که دستاورد نهاد ورزشی که با بودجه میلیاردی دولتی وظیفه رونق گردشگری ورزشی کیش را بر عهده دارد برای کیش و بازاریان کیش چه بوده است؟

در پایان به شما و مدعیان تولیدکننده این نوشتار یادآور می شویم به جای تقلیل اقدامات ارزشمند بخش خصوصی که با حمایت فدراسیون تازه تاسیس ورزش های دریایی و ساحلی انجام شده، وقت خود را صرف خدمات ورزشی بهتر به کیشوندان کنید و رویدادی فراتر ‌‌و بهتر از کیش گیمز برگزار نمایید، ما‌ و کیشوندان منتظریم.

گزارش مذکور:

https://www.instagram.com/p/CuxPIjothIA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==